ພຣະຄຸນຂອງພຣະເຈົ້າ - ດີເກີນໄປທີ່ຈະເປັນຄວາມຈິງ?

255 ພຣະຄຸນຂອງພຣະເຈົ້າງາມເກີນໄປທີ່ຈະເປັນຄວາມຈິງEs klingt zu schön, um wahr zu sein so beginnt eine bekannte Redensart und man weiss, dass sie eher unwahrscheinlich ist. Wenn es jedoch um Gottes Gnade geht, so ist sie tatsächlich wahr. Trotzdem bestehen manche Menschen darauf, dass Gnade so nicht sein kann und greifen zum Gesetz, um zu meiden, was sie als Lizenz zum Sündigen ansehen. Ihre aufrichtigen, doch fehlgeleiteten Bemühungen sind eine Form des Legalismus, der den Menschen die verändernde Kraft der Gnade raubt, die der Liebe Gottes entspringt und durch den Heiligen Geist in unsere Herzen fliesst (Römer 5,5).

Die gute Nachricht von der Gnade Gottes in Christus Jesus, die personifizierte Gnade Gottes, kam in die Welt und predigte das Evangelium (Lukas 20,1), das ist die gute Nachricht von der Gnade Gottes gegenüber Sündern (das betrifft uns alle). Doch die religiösen Führer jener Zeit mochten seine Predigt nicht, da sie alle Sünder auf eine Stufe stellte, sie sich aber als gerechter als andere ansahen. Für sie war Jesu Predigt über die Gnade absolut keine gute Nachricht. Bei einer Begebenheit antwortete Jesus auf ihren Protest: Die Starken bedürfen des Arztes nicht, sondern die Kranken. Geht aber hin und lernt, was das heisst: »Ich habe Wohlgefallen an Barmherzigkeit und nicht am Opfer«. Ich bin gekommen, die Sünder zu rufen und nicht die Gerechten, (Matthäus 9,12-ຫນຶ່ງ).

ມື້ນີ້ພວກເຮົາປິຕິຍິນດີໃນພຣະກິດຕິຄຸນ - ຂ່າວດີຂອງພຣະຄຸນຂອງພຣະເຈົ້າໃນພຣະຄຣິດ - ແຕ່ໃນສະໄຫມຂອງພຣະເຢຊູມັນເປັນສິ່ງກີດຂວາງອັນໃຫຍ່ຫຼວງຕໍ່ເຈົ້າຫນ້າທີ່ສາດສະຫນາທີ່ຊອບທໍາດ້ວຍຕົວເອງ. ຂ່າວດຽວກັນຍັງເປັນເລື່ອງລົບກວນສໍາລັບຜູ້ທີ່ເຊື່ອວ່າເຂົາເຈົ້າຕ້ອງພະຍາຍາມຢ່າງຫນັກແຫນ້ນແລະປະຕິບັດຕົວທີ່ດີກວ່າສະເຫມີເພື່ອຈະໄດ້ຮັບຄວາມໂປດປານຈາກພະເຈົ້າ. ເຂົາ​ເຈົ້າ​ຖາມ​ພວກ​ເຮົາ​ໃນ​ຄຳ​ຖາມ​ທີ່​ມີ​ຖ້ອຍ​ຄຳ​ວ່າ: ເຮົາ​ຄວນ​ກະຕຸ້ນ​ຜູ້​ຄົນ​ໃຫ້​ເຮັດ​ວຽກ​ໜັກ​ຂຶ້ນ, ດຳລົງ​ຊີວິດ​ຢ່າງ​ຖືກຕ້ອງ, ແລະ ເປັນ​ແບບຢ່າງ​ໃນ​ການ​ເປັນ​ຜູ້ນຳ​ທາງ​ວິນ​ຍານ ຖ້າ​ເຈົ້າ​ອ້າງ​ວ່າ​ເຂົາ​ເຈົ້າ​ຢູ່​ໃຕ້​ພຣະຄຸນ? ເຂົາ​ເຈົ້າ​ບໍ່​ສາມາດ​ນຶກ​ພາບ​ໄດ້​ວ່າ​ວິທີ​ອື່ນ​ໃດ​ເພື່ອ​ກະຕຸ້ນ​ຜູ້​ຄົນ​ນອກ​ຈາກ​ການ​ຢືນຢັນ​ຄວາມ​ສຳພັນ​ທາງ​ກົດໝາຍ​ຫຼື​ຕາມ​ສັນຍາ​ກັບ​ພະເຈົ້າ. ກະລຸນາຢ່າເຂົ້າໃຈຜິດຂ້ອຍ! ມັນເປັນການດີທີ່ຈະເຮັດວຽກຫນັກໃນວຽກງານຂອງພຣະເຈົ້າ. ພະ​ເຍຊູ​ເຮັດ​ແບບ​ນັ້ນ – ວຽກ​ງານ​ຂອງ​ພະອົງ​ເຮັດ​ໃຫ້​ສົມບູນ​ແບບ. ຈົ່ງຈື່ໄວ້ວ່າ, ພຣະເຢຊູ, ຜູ້ທີ່ສົມບູນແບບ, ໄດ້ເປີດເຜີຍພຣະບິດາແກ່ພວກເຮົາ. ການ​ເປີດ​ເຜີຍ​ນີ້​ມີ​ຂ່າວ​ດີ​ແທ້ໆທີ່​ວ່າ​ລະບົບ​ການ​ຊົດ​ເຊີຍ​ຂອງ​ພຣະ​ເຈົ້າ​ເຮັດ​ວຽກ​ໄດ້​ດີ​ກວ່າ​ເຮົາ. ພະອົງເປັນແຫຼ່ງທີ່ມາຂອງພຣະຄຸນ, ຄວາມຮັກ, ຄວາມດີແລະການໃຫ້ອະໄພ, ພວກເຮົາບໍ່ໄດ້ເສຍພາສີເພື່ອຫາພຣະຄຸນຂອງພຣະເຈົ້າ ຫຼືເພື່ອສະໜອງທຶນໃຫ້ແກ່ລັດຖະບານຂອງພະເຈົ້າ. ພຣະ​ເຈົ້າ​ເຮັດ​ວຽກ​ຢູ່​ໃນ​ລະ​ບົບ​ການ​ຊ່ວຍ​ເຫຼືອ​ທີ່​ດີ​ທີ່​ສຸດ​ທີ່​ມີ​ອຸ​ປະ​ກອນ​ທີ່​ມີ​ຫນ້າ​ທີ່​ແມ່ນ​ເພື່ອ​ປົດ​ປ່ອຍ​ມະ​ນຸດ​ຈາກ​ຂຸມ​ທີ່​ມັນ​ໄດ້​ຫຼຸດ​ລົງ. ເຈົ້າ​ອາດ​ຈື່​ເລື່ອງ​ຂອງ​ນັກ​ທ່ອງ​ທ່ຽວ​ທີ່​ຕົກ​ຢູ່​ໃນ​ຂຸມ​ແລະ​ພະ​ຍາ​ຍາມ​ບໍ່​ມີ​ປະ​ໂຫຍດ​ເພື່ອ​ຈະ​ໄດ້​ຮັບ​ອອກ. ຜູ້​ຄົນ​ໄດ້​ຜ່ານ​ຂຸມ​ແລະ​ໄດ້​ເຫັນ​ລາວ​ດີ້ນ​ລົນ. ຄົນທີ່ອ່ອນໄຫວໄດ້ໂທຫາລາວວ່າ: ສະບາຍດີ, ເຈົ້າຢູ່ທີ່ນັ້ນ. ຂ້ອຍຮູ້ສຶກແທ້ໆສໍາລັບພວກເຂົາ. ຄົນທີ່ມີເຫດຜົນໄດ້ໃຫ້ຄໍາເຫັນວ່າ: ແມ່ນແລ້ວ, ມັນເຮັດໃຫ້ຮູ້ສຶກວ່າຜູ້ໃດຜູ້ຫນຶ່ງຕ້ອງຕົກຢູ່ໃນຂຸມທີ່ນີ້. ຜູ້ອອກແບບພາຍໃນຖາມວ່າ: ຂ້ອຍຂໍແນະນໍາເຈົ້າກ່ຽວກັບວິທີການຕົບແຕ່ງຂຸມຂອງເຈົ້າໄດ້ບໍ? ຜູ້​ມີ​ອະ​ທິ​ຖານ​ກ່າວ​ວ່າ: ອັນ​ນີ້​ທ່ານ​ເຫັນ​ອີກ: ຄົນ​ຊົ່ວ​ພຽງ​ແຕ່​ຕົກ​ຢູ່​ໃນ​ຂຸມ. ຜູ້ຊາຍທີ່ຢາກຮູ້ຢາກເຫັນຖາມວ່າ: ຜູ້ຊາຍ, ເຈົ້າເຮັດແນວນັ້ນໄດ້ແນວໃດ? ນັກກົດໝາຍເວົ້າວ່າ: ເຈົ້າຮູ້ຫຍັງ, ຂ້ອຍຄິດວ່າເຈົ້າສົມຄວນທີ່ຈະຈົບລົງໃນຂຸມ, ຜູ້ຊາຍພາສີຖາມວ່າ: ເຈົ້າຕ້ອງເສຍພາສີສໍາລັບຂຸມບໍ? ຜູ້ເສຍໃຈຕົນເອງຮ້ອງວ່າ: ແມ່ນແລ້ວ, ເຈົ້າຄວນຈະເຫັນຂ້ອຍ. ຂຸມ, ພຸດທະສາດສະຫນາ Zen ແນະນໍາ: ເອົາມັນງ່າຍ, ຜ່ອນຄາຍແລະພຽງແຕ່ບໍ່ຄິດກ່ຽວກັບຂຸມອີກຕໍ່ໄປ. ນັກ optimist ເວົ້າວ່າ: ມາ, ຮັກສາຫົວຂອງທ່ານ! ອັນນີ້ອາດຈະຮ້າຍແຮງໄປກວ່ານັ້ນ, ຄົນເບິ່ງໂລກໃນແງ່ຮ້າຍເວົ້າວ່າ: ຂີ້ຮ້າຍປານໃດ, ແຕ່ຈົ່ງກຽມພ້ອມ! ເຫດການຕ່າງໆຈະຮ້າຍແຮງຂຶ້ນ ເມື່ອພຣະເຢຊູເຫັນຊາຍຄົນນັ້ນຢູ່ໃນຂຸມ, ພຣະອົງຈຶ່ງໂດດເຂົ້າໄປຊ່ວຍລາວອອກ. ນັ້ນຄືພຣະຄຸນແທ້ໆ!

Es gibt Menschen, die Gottes Logik der Gnade nicht verstehen. Sie glauben, ihre harte Arbeit befreie sie aus der Grube und sehen es als unfair an, dass andere aus der Grube herauskommen, ohne sich ähnlich angestrengt zu haben. Das Merkmal der Gnade Gottes ist, dass Gott sie ohne Unterschied jedem grosszügig schenkt. Einige benötigen mehr Vergebung als andere, aber Gott behandelt alle gleich ohne Rücksicht auf deren Umstände. Gott redet nicht nur einfach über Liebe und Mitgefühl; er machte es deutlich, als er Jesus zu uns in die Grube sandte, um uns allen herauszuhelfen. Anhänger des Legalismus tendieren dazu, Gottes Gnade als Erlaubnis zu einem freizügigen, spontanen und unstrukturierten Lebenswandel (Antinomianismus) fehl zu deuten. Aber so läuft das nicht, wie Paulus in seinem Brief an Titus schrieb:Denn es ist erschienen die heilsame Gnade Gottes allen Menschen und nimmt uns in Zucht, dass wir absagen dem ungöttlichen Wesen und den weltlichen Begierden und besonnen, gerecht und fromm in dieser Welt leben (Titus 2,11-ຫນຶ່ງ).

Lassen Sie mich es klar sagen: Wenn Gott Menschen rettet, dann lässt er sie nicht länger in der Grube. Er überlässt sie nicht ihrer selbst, um in Unreife, Sünde und Scham weiterzuleben. Jesus rettet uns, damit wir durch die Kraft des Heiligen Geistes aus der Grube herauskommen und ein neues Leben beginnen, dem Jesu Gerechtigkeit, Frieden und Freude innewohnt (Römer 14,17).

ຄໍາ ອຸປະມາ ຂອງ ຄົນ ງານ ໃນ ສວນ ອະ ງຸ່ນ ພຣະ ເຢ ຊູ ໄດ້ ກ່າວ ເຖິງ ພຣະ ຄຸນ ຂອງ ພຣະ ເຈົ້າ ໂດຍ ບໍ່ ມີ ເງື່ອນ ໄຂ ໃນ ຄໍາ ອຸ ປະ ມາ ຂອງ ພຣະ ອົງ ກ່ຽວ ກັບ ຄົນ ງານ ໃນ ສວນ ອະ ງຸ່ນ (ມັດ ທາຍ 20,1:16). ບໍ່​ວ່າ​ແຕ່​ລະ​ຄົນ​ຈະ​ເຮັດ​ວຽກ​ມາ​ດົນ​ປານ​ໃດ, ຄົນ​ງານ​ທຸກ​ຄົນ​ກໍ​ໄດ້​ຮັບ​ເງິນ​ເດືອນ​ເຕັມ​ມື້. ຕາມທໍາມະຊາດ (ນີ້ແມ່ນທໍາມະຊາດຂອງມະນຸດ) ຜູ້ທີ່ເຮັດວຽກດົນທີ່ສຸດແມ່ນໃຈຮ້າຍເພາະວ່າພວກເຂົາເຊື່ອວ່າຜູ້ທີ່ເຮັດວຽກຫນ້ອຍກໍ່ບໍ່ສົມຄວນຫຼາຍ. ຂ້າພະເຈົ້າສົງໃສຢ່າງແຂງແຮງວ່າຜູ້ທີ່ໄດ້ເຮັດວຽກຫນ້ອຍກໍ່ຄິດວ່າພວກເຂົາໄດ້ຮັບຫຼາຍກ່ວາພວກເຂົາສົມຄວນ (ຂ້ອຍຈະກັບມາຫາເລື່ອງນີ້ຕໍ່ມາ). ໃນຄວາມເປັນຈິງ, ພຣະຄຸນໃນຕົວຂອງມັນເອງເບິ່ງຄືວ່າບໍ່ຍຸຕິທໍາ, ແຕ່ເນື່ອງຈາກວ່າພຣະເຈົ້າ (ສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນໃນບຸກຄົນຂອງເຈົ້າຂອງເຮືອນໃນຄໍາອຸປະມາ) ເຮັດໃຫ້ການພິພາກສາຢູ່ໃນຄວາມໂປດປານຂອງພວກເຮົາ, ຂ້າພະເຈົ້າພຽງແຕ່ສາມາດມີຄວາມກະຕັນຍູຕໍ່ພຣະເຈົ້າຈາກລຸ່ມສຸດຂອງຫົວໃຈຂອງຂ້າພະເຈົ້າ! ຂ້າ ພະ ເຈົ້າ ບໍ່ ໄດ້ ຄິດ ວ່າ ຂ້າ ພະ ເຈົ້າ somehow ສາ ມາດ ໄດ້ ຮັບ ພຣະ ຄຸນ ຂອງ ພຣະ ເຈົ້າ ໂດຍ ການ ເຮັດ ວຽກ ຫນັກ ຫມົດ ມື້ ໃນ vineyard ໄດ້. Grace ພຽງແຕ່ສາມາດໄດ້ຮັບຄວາມກະຕັນຍູແລະຖ່ອມຕົນເປັນຂອງປະທານທີ່ບໍ່ມີປະໂຫຍດ - ເຊັ່ນວ່າມັນແມ່ນ. ຂ້ອຍມັກວິທີທີ່ພະເຍຊູປຽບທຽບຄົນງານໃນຄຳອຸປະມາຂອງພະອົງ. ບາງທີພວກເຮົາບາງຄົນກໍານົດກັບຜູ້ທີ່ເຮັດວຽກຍາວແລະຫນັກແຫນ້ນແລະເຊື່ອວ່າພວກເຂົາສົມຄວນໄດ້ຮັບຫຼາຍກ່ວາພວກເຂົາໄດ້ຮັບ. ສ່ວນໃຫຍ່, ຂ້າພະເຈົ້າແນ່ໃຈວ່າ, ຈະກໍານົດກັບຜູ້ທີ່ໄດ້ຮັບຫຼາຍກ່ວາພວກເຂົາສົມຄວນສໍາລັບການເຮັດວຽກຂອງເຂົາເຈົ້າ. ພຽງ ແຕ່ ມີ ທັດ ສະ ນະ ຂອງ ຄວາມ ກະ ຕັນ ຍູ ທີ່ ພວກ ເຮົາ ສາ ມາດ ຮູ້ ຈັກ ແລະ ເຂົ້າ ໃຈ ພຣະ ຄຸນ ຂອງ ພຣະ ເຈົ້າ, ໂດຍ ສະ ເພາະ ແມ່ນ ຍ້ອນ ວ່າ ພວກ ເຮົາ desperately ຕ້ອງ ການ ມັນ. ຄໍາອຸປະມາຂອງພຣະເຢຊູສອນພວກເຮົາວ່າພຣະເຈົ້າຊົງໂຜດໃຫ້ຜູ້ທີ່ບໍ່ສົມຄວນໄດ້ຮັບມັນ (ແລະເຈົ້າບໍ່ສາມາດສົມຄວນໄດ້ຮັບມັນແທ້ໆ). ຄໍາອຸປະມາສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່ານັກກົດຫມາຍທາງສາສະຫນາຈົ່ມວ່າພຣະຄຸນບໍ່ຍຸດຕິທໍາ (ດີເກີນໄປທີ່ຈະເປັນຄວາມຈິງ); ເຂົາ​ເຈົ້າ​ໂຕ້​ຖຽງ​ກັນ​ວ່າ ພະເຈົ້າ​ຈະ​ໃຫ້​ລາງວັນ​ຄົນ​ທີ່​ບໍ່​ໄດ້​ເຮັດ​ວຽກ​ໜັກ​ເທົ່າ​ທີ່​ເຂົາ​ເຈົ້າ​ມີ​ໄດ້​ແນວ​ໃດ?

ຂັບເຄື່ອນໂດຍຄວາມຮູ້ສຶກຜິດຫຼືຄວາມກະຕັນຍູ?

Jesu Lehre entzieht dem Schuldgefühl den Boden, das als Hauptwerkzeug von Legalisten eingesetzt wird, um Menschen dem Willen Gottes gegenüber gefügig zu machen (oder weit öfter ihrem eigenen Willen!). Schuldgefühle zu haben, steht im Gegensatz zu, dankbar zu sein aufgrund der Gnade, die Gott uns in seiner Liebe schenkt. DerFokus von Schuldgefühlen richtet sich auf unser Ego mit seinen Sünden, wogegen Dankbarkeit (das Wesen der Anbetung) sich auf Gott und seine Güte konzentriert. Aus meiner eigenen Erfahrung kann ich sagen, dass mich Schuldgefühle (und Angst gehört dazu) zwar motivieren, dass aber Dankbarkeit aufgrund der Liebe, Güte und Gnade Gottes mich weitaus stärker motiviert.Im Gegensatz zum legalistischen Gehorsam aufgrund von Schuldgefühlen ist Dankbarkeit grundlegend beziehungsorientiert (von Herz zu Herz) – Paulus spricht hier vom Gehorsam des Glaubens (Römer 16,26). ນີ້​ແມ່ນ​ການ​ເຊື່ອ​ຟັງ​ແບບ​ດຽວ​ທີ່​ໂປໂລ​ເຫັນ​ດີ ເພາະ​ພຽງ​ແຕ່​ແບບ​ນີ້​ເທົ່າ​ນັ້ນ​ທີ່​ໃຫ້​ກຽດ​ພະເຈົ້າ. ການ​ເຊື່ອ​ຟັງ​ທີ່​ເປັນ​ຮູບ​ຮ່າງ​ຂອງ​ພຣະ​ກິດ​ຕິ​ຄຸນ ແມ່ນ​ການ​ຕອບ​ສະ​ໜອງ​ອັນ​ກະ​ຕັນ​ຍູ​ຂອງ​ເຮົາ​ຕໍ່​ພຣະ​ຄຸນ​ຂອງ​ພຣະ​ເຈົ້າ. ມັນ​ເປັນ​ຄວາມ​ກະຕັນຍູ​ທີ່​ໄດ້​ຂັບ​ໄລ່​ໂປໂລ​ໄປ​ໜ້າ​ໃນ​ວຽກ​ຮັບໃຊ້. ມັນຍັງກະຕຸ້ນພວກເຮົາໃນມື້ນີ້ເພື່ອເຂົ້າຮ່ວມໃນວຽກງານຂອງພຣະເຢຊູໂດຍຜ່ານພຣະວິນຍານບໍລິສຸດແລະຜ່ານຊຸມຊົນຂອງພຣະອົງ. ໂດຍ​ພຣະ​ຄຸນ​ຂອງ​ພຣະ​ເຈົ້າ, ການ​ປະ​ຕິ​ບັດ​ສາດ​ສະ​ໜາ​ກິດ​ນີ້​ນຳ​ໄປ​ສູ່​ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ຊີ​ວິດ​ຄືນ​ໃໝ່. ພຣະ​ເຈົ້າ​ຢາກ​ໄດ້​ຈາກ​ພວກ​ເຮົາ​ທັງ​ຫມົດ​ແມ່ນ​ວ່າ​ພວກ​ເຮົາ​ຈະ​ເລີນ​ເຕີບ​ໂຕ​ໃນ​ພຣະ​ຄຸນ​ຂອງ​ພຣະ​ອົງ​ແລະ​ດັ່ງ​ນັ້ນ​ມາ​ຮູ້​ຈັກ​ພຣະ​ອົງ​ຫຼາຍ​ຂຶ້ນ (2. Petrus 3,18). ການຂະຫຍາຍຕົວໃນພຣະຄຸນແລະຄວາມຮູ້ນີ້ຈະສືບຕໍ່ໃນປັດຈຸບັນແລະຕະຫຼອດໄປໃນສະຫວັນໃຫມ່ແລະແຜ່ນດິນໂລກໃຫມ່. ພຣະເຈົ້າສົມຄວນໄດ້ຮັບກຽດຕິຍົດທັງຫມົດ!

ໂດຍ Joseph Tkach