ຄວາມເປັນຈິງທີ່ເບິ່ງບໍ່ເຫັນ

738 ຄວາມເປັນຈິງທີ່ເບິ່ງບໍ່ເຫັນຖ້າເຈົ້າເກີດມາຕາບອດ ແລະ ບໍ່ເຄີຍເຫັນຕົ້ນໄມ້, ເຈົ້າຄົງຈະມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນການຈິນຕະນາການວ່າຕົ້ນໄມ້ມີລັກສະນະແນວໃດ, ເຖິງແມ່ນວ່າຈະມີຄົນອະທິບາຍຕົ້ນໄມ້ນັ້ນໃຫ້ກັບເຈົ້າກໍຕາມ. ເຖິງແມ່ນວ່າຕົ້ນໄມ້ໃຫຍ່, ສວຍງາມແລະສະຫງ່າງາມ, ແຕ່ເຈົ້າບໍ່ສາມາດເຫັນພວກມັນໄດ້ແລະສົງໃສວ່າຄວາມສະຫງ່າງາມທີ່ສະແດງອອກຂອງມັນ.

ລອງ​ຄິດ​ເບິ່ງ​ວ່າ​ມີ​ຄົນ​ເອົາ​ຮູບ​ເງົາ​ຂອງ​ຕົ້ນ​ໄມ້​ໃຫ້​ເຈົ້າ​ເຫັນ. ເຂົາເຈົ້າສາມາດເຫັນມັນດ້ວຍສາຍຕາທີ່ອ່ອນແອຂອງເຂົາເຈົ້າ. ເປັນຄັ້ງທຳອິດທີ່ເຈົ້າສາມາດເດົາໄດ້ວ່າຕົ້ນໄມ້ມີລັກສະນະແນວໃດ. ເຈົ້າຈະບໍ່ຮູ້ສີຂອງໃບ, ໂຄງສ້າງຂອງເປືອກ, ຫຼືລາຍລະອຽດອື່ນໆ, ແຕ່ເຈົ້າຈະສາມາດຈິນຕະນາການຕົ້ນໄມ້ແລະສາມາດພັດທະນາຄໍາສັບເພື່ອເວົ້າກ່ຽວກັບມັນ. ເຈົ້າຍັງຈະມີຫຼັກຖານອັນໜັກແໜ້ນວ່າຕົ້ນໄມ້ມີຈິງ, ເຖິງແມ່ນວ່າເຈົ້າບໍ່ຮູ້ ແລະເຂົ້າໃຈທຸກຢ່າງກ່ຽວກັບພວກມັນ.

ໃນຮູບນີ້, ພຣະເຈົ້າເປັນຕົ້ນໄມ້ແລະພຣະເຢຊູເປັນຜູ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນເງົາຂອງພຣະອົງຕໍ່ມະນຸດ. ພຣະເຢຊູ, ຜູ້ທີ່ເປັນພຣະເຈົ້າຢ່າງສົມບູນ, ໄດ້ເປີດເຜີຍພຣະບິດາ, ພຣະອົງເອງເປັນພຣະບຸດຂອງພຣະເຈົ້າ, ແລະພຣະວິນຍານໃນວິທີທີ່ພວກເຮົາສາມາດເລີ່ມຕົ້ນເຂົ້າໃຈຫຼາຍຂຶ້ນ. ມີຫຼາຍອັນທີ່ເຮົາບໍ່ສາມາດຮູ້ກ່ຽວກັບພຣະເຈົ້າໄດ້, ແຕ່ພຣະເຢຊູໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຮົາເຫັນຢ່າງພຽງພໍເພື່ອໃຫ້ເຮົາເລີ່ມເຂົ້າໃຈວ່າພຣະອົງຍິ່ງໃຫຍ່, ງາມ, ແລະສະຫງ່າງາມປານໃດ.

Gleichzeitig müssen wir demütig anerkennen, dass wir bestenfalls nur den Schatten der Wirklichkeit sehen. Deshalb ist der Glaube notwendig. Der Glaube ist ein Geschenk Gottes (Johannes 6,29) In der Nachfolge Jesu Christi, werden wir zugerüstet, an Dinge zu glauben, die wir weder logisch nachvollziehen, noch mit unseren Sinnen wahrnehmen können. Der Autor des Hebräerbriefs spricht über den Glauben und schreibt: «Es ist aber der Glaube eine feste Zuversicht dessen, was man hofft, und ein Nichtzweifeln an dem, was man nicht sieht. In diesem Glauben haben die Alten [Vorfahren] Gottes Zeugnis empfangen. Durch den Glauben erkennen wir, dass die Welt durch Gottes Wort geschaffen ist, dass alles, was man sieht, aus nichts geworden ist» (Hebräer 11,1-ຫນຶ່ງ).

Hier werden wir herausgefordert, unser Verständnis der Wirklichkeit zu verändern. Anstatt die Wirklichkeit durch das zu definieren, was wir wahrnehmen können, werden wir ermutigt, Gott als die Grundlage aller Wirklichkeit zu sehen. «Er [Gott] hat uns errettet aus der Macht der Finsternis und hat uns versetzt in das Reich seines geliebten Sohnes, in dem wir die Erlösung haben, nämlich die Vergebung der Sünden. Er [Jesus] ist das Ebenbild des unsichtbaren Gottes, der Erstgeborene vor aller Schöpfung» (Kolosser 1,13-ຫນຶ່ງ).

ພຣະເຢຊູ, ຜູ້ທີ່ເປັນຮູບຂອງພຣະເຈົ້າ, ເຊື້ອເຊີນພວກເຮົາໃຫ້ສະທ້ອນເຖິງຄວາມເປັນຈິງຂອງພຣະເຈົ້າ, ເພື່ອເຮັດໃຫ້ມັນເປັນຈິງແລະເຫັນໄດ້ຊັດເຈນ. ​ເຮົາ​ບໍ່​ສາມາດ​ເຫັນ ຫຼື​ສຳຜັດ​ຄວາມ​ຮັກ​ທີ່​ບໍ່​ມີ​ເງື່ອນ​ໄຂ, ຄວາມ​ເມດ​ຕາ, ພຣະຄຸນ ​ແລະ ຄວາມ​ສຸກ, ​ແຕ່​ຄຸນ​ລັກສະນະ​ເຫລົ່າ​ນີ້​ມີ​ຄຸນຄ່າ​ນິລັນດອນ. ເຖິງ ແມ່ນ ວ່າ ເນື້ອ ແທ້ ຂອງ ພຣະ ເຈົ້າ ຈະ ເບິ່ງ ເຫັນ ໄດ້, ແຕ່ ພຣະ ອົງ ເປັນ ພຣະ ບິ ດາ, ພຣະ ບຸດ ແລະ ພຣະ ວິນ ຍານ ບໍ ລິ ສຸດ ເພາະ ວ່າ ພວກ ເຂົາ ບໍ່ ຈິບຫາຍ ຄື ກັບ ສິ່ງ ທີ່ ເຮົາ ຮັບ ຮູ້ ຢູ່ ໃນ ໂລກ ນີ້.

ເມື່ອ​ເຮົາ​ສະ​ແຫວ​ງຫາ​ຄວາມ​ຮັ່ງມີ​ຂອງ​ພຣະ​ເຈົ້າ​ທີ່​ເບິ່ງ​ບໍ່​ເຫັນ, ​ເຮົາ​ຈະ​ຖືກ​ອິດ​ທິພົນ​ໜ້ອຍ​ລົງ​ຈາກ​ສິ່ງ​ທີ່​ເຮົາ​ສາມາດ​ເຫັນ, ​ໄດ້​ຍິນ, ​ສຳຜັດ, ​ໄດ້​ລົດ​ຊາດ, ​ແລະ ກິ່ນ​ຫອມ. ເຮົາ​ໄດ້​ຮັບ​ອິດ​ທິ​ພົນ​ຈາກ​ພຣະ​ວິນ​ຍານ​ບໍ​ລິ​ສຸດ, ຜູ້​ທີ່​ເຮົາ​ບໍ່​ສາ​ມາດ​ເບິ່ງ​ເຫັນ. ເພາະ​ວ່າ​ເຮົາ​ຕິດ​ພັນ​ກັບ​ພຣະ​ເຢ​ຊູ​ຄຣິດ​ໃນ​ສາຍ​ພົວ​ພັນ​ສະ​ໜິດ​ສະ​ໜົມ, ເຮົາ​ຈຶ່ງ​ມີ​ຊີ​ວິດ​ຢູ່​ໃນ​ສັດ​ທາ​ຂອງ​ພຣະ​ອົງ ແລະ​ກາຍ​ເປັນ​ສິ່ງ​ທີ່​ເຮົາ​ໝາຍ​ເຖິງ​ແທ້ໆ, ຮູບ​ລັກ​ສະ​ນະ​ຂອງ​ພຣະ​ອົງ. ບໍ່​ມີ​ຄວາມ​ຮັ່ງມີ​ໃນ​ໂລກ​ໃດ​ສາມາດ​ບັນລຸ​ໄດ້.

ພະອົງ​ໃຫ້​ເຮົາ​ເຫັນ​ຄວາມ​ໝາຍ​ຂອງ​ການ​ດຳເນີນ​ຊີວິດ​ຕາມ​ທີ່​ພະເຈົ້າ​ຕ້ອງການ​ໃຫ້​ເຮົາ​ດຳເນີນ​ຊີວິດ. ພຣະ​ເຢ​ຊູ​ເປັນ​ພຣະ​ບຸດ​ທີ່​ແທ້​ຈິງ​ຂອງ​ມະ​ນຸດ - ພຣະ​ອົງ​ສະ​ແດງ​ໃຫ້​ເຫັນ​ວ່າ​ການ​ດໍາ​ລົງ​ຊີ​ວິດ​ໃນ​ຊຸມ​ຊົນ​ກັບ​ພຣະ​ບິ​ດາ, ພຣະ​ບຸດ​ແລະ​ພຣະ​ວິນ​ຍານ​ຫມາຍ​ຄວາມ​ວ່າ. ເມື່ອເຮົາແນມເບິ່ງພຣະເຢຊູ, ເຮົາສາມາດວາງໃຈໄດ້ວ່າຂອງປະທານແຫ່ງຊີວິດນິລັນດອນໃນອານາຈັກຂອງພຣະອົງ ແລະສິ່ງທີ່ພຣະເຈົ້າຊົງມີໄວ້ສຳລັບເຮົານັ້ນຍິ່ງໃຫຍ່ກວ່າທີ່ເຮົາຄິດໄດ້.

ໂດຍ Heber Ticas