trinity

ສາດ ສະ ຫນາ ສາດ ເປັນ ສິ່ງ ສໍາ ຄັນ ສໍາ ລັບ ພວກ ເຮົາ ເພາະ ວ່າ ມັນ ໃຫ້ ພວກ ເຮົາ ມີ ຂອບ ສໍາ ລັບ ສັດ ທາ ຂອງ ພວກ ເຮົາ. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ມີຫຼາຍ theological ໃນປະຈຸບັນ, ເຖິງແມ່ນວ່າຢູ່ໃນຊຸມຊົນຄຣິສຕຽນ. ເຖິງແມ່ນວ່າຄໍາສອນຂອງ Trinity ໄດ້ຮັບການຍອມຮັບຢ່າງກວ້າງຂວາງໃນທົ່ວປະຫວັດສາດຂອງສາດສະຫນາຈັກ, ບາງຄົນໄດ້ກ່າວເຖິງມັນວ່າເປັນ "ຄໍາສອນທີ່ຖືກລືມ" ເພາະວ່າມັນມັກຈະຖືກມອງຂ້າມ. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ພວກເຮົາຢູ່ໃນ WKG / GCI ເຊື່ອວ່າຄວາມເປັນຈິງ, i.e. ຄວາມເປັນຈິງແລະຄວາມຫມາຍຂອງ Trinity, ປ່ຽນແປງທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງ.

Die Bibel lehrt, dass unser Heil von der Dreieinigkeit abhängt. Die Lehre zeigt uns, wie jede Person der Gottheit eine wesentliche Rolle in unserem Leben als Christen spielt. Gott der Vater hat uns adoptiert als seine„innigsten geliebten Kinder“ (Epheser 5,1). ນີ້​ຄື​ເຫດຜົນ​ທີ່​ພຣະ​ເຈົ້າ​ພຣະ​ບຸດ, ພຣະ​ເຢຊູ​ຄຣິດ, ເຮັດ​ວຽກ​ງານ​ທີ່​ຈຳ​ເປັນ​ເພື່ອ​ຄວາມ​ລອດ​ຂອງ​ເຮົາ. ພວກເຮົາພັກຜ່ອນໃນພຣະຄຸນຂອງພຣະອົງ (ເອເຟດ 1,3-7), ມີ​ຄວາມ​ຫມັ້ນ​ໃຈ​ໃນ​ຄວາມ​ລອດ​ຂອງ​ພວກ​ເຮົາ​ເພາະ​ວ່າ​ພຣະ​ເຈົ້າ​ພຣະ​ວິນ​ຍານ​ບໍ​ລິ​ສຸດ​ສະ​ຖິດ​ຢູ່​ໃນ​ພວກ​ເຮົາ​ເປັນ​ປະ​ທັບ​ຕາ​ຂອງ​ມໍ​ລະ​ດົກ​ຂອງ​ພວກ​ເຮົາ (Eph1,13-14). ແຕ່ລະຄົນຂອງ Trinity ມີບົດບາດພິເສດໃນການຕ້ອນຮັບພວກເຮົາເຂົ້າໄປໃນຄອບຄົວຂອງພຣະເຈົ້າ. ເຖິງ ແມ່ນ ວ່າ ພວກ ເຮົາ ນະ ມັດ ສະ ການ ພຣະ ເຈົ້າ ໃນ ສາມ ຄົນ ອັນ ສູງ ສົ່ງ, ຄໍາ ສອນ ຂອງ Trinity ສາ ມາດ ບາງ ຄັ້ງ ຮູ້ ສຶກ ວ່າ ມັນ ເປັນ ການ ຍາກ ຫຼາຍ ທີ່ ຈະ ດໍາ ລົງ ຊີ ວິດ ອອກ ຈາກ ພາກ ປະ ຕິ ບັດ. ແຕ່ເມື່ອຄວາມເຂົ້າໃຈແລະການປະຕິບັດຂອງພວກເຮົາຕົກລົງກັບຄໍາສອນຫຼັກ, ມັນມີທ່າແຮງອັນໃຫຍ່ຫຼວງທີ່ຈະປ່ຽນຊີວິດປະຈໍາວັນຂອງພວກເຮົາ. ຂ້າພະເຈົ້າເບິ່ງມັນດ້ວຍວິທີນີ້: ຄໍາສອນຂອງ Trinity ເຕືອນພວກເຮົາວ່າບໍ່ມີຫຍັງທີ່ພວກເຮົາສາມາດເຮັດໄດ້ເພື່ອຫາສະຖານທີ່ຂອງພວກເຮົາຢູ່ທີ່ໂຕະຂອງພຣະຜູ້ເປັນເຈົ້າ - ພຣະເຈົ້າໄດ້ເຊື້ອເຊີນພວກເຮົາແລ້ວແລະສໍາເລັດວຽກງານທີ່ຈໍາເປັນສໍາລັບພວກເຮົາທີ່ຈະນັ່ງຢູ່ໂຕະ. ຂໍ​ຂອບ​ໃຈ​ກັບ​ຄວາມ​ລອດ​ຂອງ​ພຣະ​ເຢ​ຊູ​ແລະ indwelling ຂອງ​ພຣະ​ວິນ​ຍານ​ບໍ​ລິ​ສຸດ​, ພວກ​ເຮົາ​ສາ​ມາດ​ມາ​ກ່ອນ​ພຣະ​ບິ​ດາ​, ຜູກ​ມັດ​ໃນ​ຄວາມ​ຮັກ​ຂອງ​ພຣະ​ເຈົ້າ Triune ໄດ້​. ຄວາມ​ຮັກ​ນີ້​ແມ່ນ​ມີ​ໃຫ້​ກັບ​ທຸກ​ຄົນ​ທີ່​ເຊື່ອ​ຢ່າງ​ເສລີ ເພາະ​ຄວາມ​ສຳພັນ​ທີ່​ບໍ່​ປ່ຽນ​ແປງ​ນິລັນດອນ​ຂອງ​ພຣະ​ສາມ​ອົງ.

ຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ນີ້ແນ່ນອນບໍ່ໄດ້ຫມາຍຄວາມວ່າພວກເຮົາບໍ່ມີໂອກາດທີ່ຈະເຂົ້າຮ່ວມໃນສາຍພົວພັນນີ້. ການ​ມີ​ຊີວິດ​ຢູ່​ໃນ​ພະ​ຄລິດ​ໝາຍ​ຄວາມ​ວ່າ​ຄວາມ​ຮັກ​ຂອງ​ພະເຈົ້າ​ເຮັດ​ໃຫ້​ເຮົາ​ເບິ່ງ​ແຍງ​ຄົນ​ທີ່​ຢູ່​ອ້ອມ​ຮອບ​ເຮົາ. ຄວາມຮັກຂອງ Trinity ໄດ້ overflows ພວກເຮົາລວມພວກເຮົາຢູ່ໃນມັນ; ແລະໂດຍຜ່ານພວກເຮົາມັນໄປຮອດຄົນອື່ນ. ພຣະເຈົ້າບໍ່ຕ້ອງການໃຫ້ພວກເຮົາເຮັດສໍາເລັດວຽກງານຂອງພຣະອົງ, ແຕ່ພຣະອົງໄດ້ເຊື້ອເຊີນພວກເຮົາເປັນຄອບຄົວຂອງລາວເຂົ້າຮ່ວມກັບພຣະອົງ. ເຮົາ​ໄດ້​ຮັບ​ພະລັງ​ທີ່​ຈະ​ຮັກ ເພາະ​ພຣະ​ວິນ​ຍານ​ຂອງ​ພຣະ​ອົງ​ຢູ່​ໃນ​ຕົວ​ເຮົາ. ເມື່ອ​ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ​ຮູ້​ຈັກ​ພຣະ​ວິນ​ຍານ​ຂອງ​ພຣະ​ອົງ​ທີ່​ສະ​ຖິດ​ຢູ່​ພາຍ​ໃນ​ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ, ພຣະ​ວິນ​ຍານ​ຂອງ​ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ​ຮູ້​ສຶກ​ສະ​ບາຍ. ພຣະເຈົ້າ Trinitarian, ຮັດກຸມຄວາມສໍາພັນຕ້ອງການປົດປ່ອຍພວກເຮົາໃຫ້ມີຄວາມສໍາພັນທີ່ມີຄຸນຄ່າແລະມີຄວາມຫມາຍກັບພຣະອົງແລະຄົນອື່ນ.
ຂ້າພະເຈົ້າຂໍຍົກຕົວຢ່າງຈາກຊີວິດຂອງຕົນເອງ. ໃນ​ຖາ​ນະ​ເປັນ​ນັກ​ເທດ, ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ​ສາ​ມາດ​ຕິດ​ຢູ່​ໃນ "ສິ່ງ​ທີ່​ຂ້າ​ພະ​ເຈົ້າ​ເຮັດ" ສໍາ​ລັບ​ພຣະ​ເຈົ້າ. ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ພົບກັບກຸ່ມຄົນ. ຂ້ອຍຕັ້ງໃຈໃສ່ວາລະຂອງຕົນເອງຫຼາຍຈົນບໍ່ໄດ້ສັງເກດເຫັນວ່າມີໃຜຢູ່ໃນຫ້ອງກັບຂ້ອຍ. ເມື່ອ​ຂ້ອຍ​ຮູ້​ວ່າ​ຂ້ອຍ​ເປັນ​ຫ່ວງ​ຫຼາຍ​ສໍ່າ​ໃດ​ໃນ​ການ​ເຮັດ​ວຽກ​ງານ​ໃຫ້​ພະເຈົ້າ​ສຳເລັດ, ຂ້ອຍ​ໄດ້​ໃຊ້​ເວລາ​ຫົວ​ເຍາະ​ເຍີ້ຍ​ຕົວ​ເອງ ແລະ​ສະຫຼອງ​ວ່າ​ພະເຈົ້າ​ສະຖິດ​ຢູ່​ກັບ​ພວກ​ເຮົາ, ຊີ້​ນຳ ແລະ​ຊີ້​ນຳ​ພວກ​ເຮົາ. ເຮົາ​ບໍ່​ຕ້ອງ​ຢ້ານ​ທີ່​ຈະ​ເຮັດ​ຜິດ​ເມື່ອ​ເຮົາ​ຮູ້​ວ່າ​ພະເຈົ້າ​ມີ​ທຸກ​ສິ່ງ​ຢູ່​ພາຍ​ໃຕ້​ການ​ຄວບ​ຄຸມ. ເຮົາ​ສາມາດ​ຮັບໃຊ້​ພະອົງ​ດ້ວຍ​ຄວາມ​ຍິນດີ. ມັນປ່ຽນແປງປະສົບການປະຈໍາວັນຂອງພວກເຮົາເມື່ອພວກເຮົາຈື່ຈໍາວ່າບໍ່ມີສິ່ງໃດທີ່ພຣະເຈົ້າບໍ່ສາມາດແກ້ໄຂໄດ້. ການເອີ້ນຂອງຄຣິສຕຽນຂອງພວກເຮົາບໍ່ແມ່ນພາລະອັນໜັກໜ່ວງ, ແຕ່ເປັນຂອງປະທານອັນປະເສີດ ເພາະພຣະວິນຍານບໍລິສຸດສະຖິດຢູ່ໃນຕົວເຮົາ, ເຮົາຈຶ່ງມີອິດສະລະທີ່ຈະມີສ່ວນຮ່ວມໃນວຽກງານຂອງພຣະອົງໂດຍບໍ່ມີຄວາມກັງວົນ.

Vielleicht wissen Sie, dass ein Leitspruch in der WKG / GCI lautet: „Sie sind mit eingeschlossen!“ Aber wissen Sie, was das für mich persönlich heisst? Es bedeutet, dass wir versuchen so zu lieben, wie die Dreieinigkeit liebt – für einander zu sorgen – auf eine Art und Weise, die unsere Unterschiede würdigt, auch wenn wir zusammen kommen. Die Dreieinigkeit ist ein perfektes Modell für die heilige Liebe. Vater,Sohn und Heiliger Geist geniessen vollkommene Einigkeit, während sie eindeutig unterschiedliche göttliche Personen sind. Wie Athanasius sagte:„Einigkeit in Dreieinigkeit, Dreieinigkeit in Einigkeit“. Die Liebe, die in der Dreieinigkeit ausgedrückt wird, lehrt uns die Bedeutung von liebenden Beziehungen innerhalb von Gottes Königreich.Das trinitarische Verständnis definiert das Leben unserer Glaubens-Gemeinschaft. Hier in der WKG / GCI motiviert sie uns zu überdenken, wie wir für einander sorgen können. Wir möchten die, die um uns sind, lieben, nicht weil wir etwas verdienen möchten, sondern weil unser Gott ein Gott der Gemeinschaft und Liebe ist. Gottes Geist der Liebe leitet uns, andere zu lieben, auch wenn dies nicht einfach ist. Wir wissen, dass sein Geist nicht nur in uns lebt, sondern auch in unseren Brüdern und Schwestern. Darum treffen wir uns auch nicht nur sonntags zum Gottesdienst – sondern nehmen auch Mahlzeiten zusammen ein und sind in freudiger Erwartung, was Gott in unseren Leben bewirken wird. Das ist der Grund, weshalb wir Hilfe den Bedürftigen in unserer Nachbarschaft und in der ganzen Welt anbieten; es ist der Grund, warum wir für Kranke und Gebrechliche beten. Es ist wegen der Liebe und unserem Glauben an die Dreieinigkeit. Wenn wir zusammen trauern oder feiern, versuchen wir einander so zu lieben, wie der dreieinige Gott liebt. Wenn wir das trinitarische Verständnis täglich ausleben, nehmen wir unsere Berufung begeistert an:„Die Fülle von ihm zu sein, der alles füllt.“ (Epheser 1,22-23). ການອະທິຖານອັນເອື້ອເຟື້ອເພື່ອແຜ່, ບໍ່ເຫັນແກ່ຕົວ ແລະ ການສະໜັບສະໜູນດ້ານການເງິນຂອງເຈົ້າເປັນສ່ວນໜຶ່ງທີ່ສຳຄັນຂອງຊຸມຊົນການແບ່ງປັນນີ້ທີ່ສ້າງຂຶ້ນໂດຍຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງ Trinitarian. ຮ່າງກາຍ.

ຈາກອາຫານທີ່ກຽມໄວ້ໃຫ້ເພື່ອນທີ່ເຈັບປ່ວຍ, ເຖິງຄວາມສຸກຂອງຄວາມສໍາເລັດຂອງສະມາຊິກໃນຄອບຄົວ, ເຖິງການບໍລິຈາກທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ສາດສະຫນາຈັກສືບຕໍ່ດໍາເນີນງານ; ທັງໝົດນີ້ເຮັດໃຫ້ພວກເຮົາປະກາດຂ່າວດີຂອງພຣະກິດຕິຄຸນ. ໃນຄວາມຮັກຂອງພຣະບິດາ, ພຣະບຸດ ແລະພຣະວິນຍານບໍລິສຸດ.

ໂດຍ ດຣ. ໂຈເຊັບ Tkach

pdftrinity