ດົນຕີສາມຫລ່ຽມ

687 ດົນຕີສາມຫລ່ຽມໃນຂະນະທີ່ຢູ່ໃນວິທະຍາໄລ, ຂ້າພະເຈົ້າໄດ້ຮຽນວິຊາທີ່ຂໍໃຫ້ພວກເຮົາຄິດກ່ຽວກັບ triune ພຣະເຈົ້າ. ໃນເວລາທີ່ມັນມາກັບການອະທິບາຍ Trinity, ຊຶ່ງເອີ້ນກັນວ່າ Trinity ຫຼື Trinity, ພວກເຮົາສາມາດບັນລຸຂອບເຂດຈໍາກັດຂອງພວກເຮົາ. ຫລາຍສັດຕະວັດແລ້ວ, ຜູ້ຄົນຕ່າງໆໄດ້ພະຍາຍາມອະທິບາຍຄວາມລຶກລັບອັນສຳຄັນຂອງຄວາມເຊື່ອຄຣິສຕຽນຂອງພວກເຮົາ. ໃນປະເທດໄອແລນ, ເຊນ ແພທຣິກ ໄດ້ໃຊ້ໃບໄມ້ໃບສາມຫຼ່ຽມເພື່ອອະທິບາຍເຖິງວິທີທີ່ພຣະເຈົ້າ, ເຊິ່ງປະກອບດ້ວຍສາມບຸກຄົນທີ່ແຕກຕ່າງກັນ—ພຣະບິດາ, ພຣະບຸດ, ແລະ ພຣະວິນຍານບໍລິສຸດ—ສາມາດເປັນພຣະເຈົ້າອົງດຽວໃນເວລາດຽວກັນ. ຄົນອື່ນອະທິບາຍມັນໃນທາງວິທະຍາສາດ, ມີອົງປະກອບນ້ໍາ, ກ້ອນແລະອາຍ, ເຊິ່ງສາມາດມີລັດທີ່ແຕກຕ່າງກັນແລະປະກອບດ້ວຍອົງປະກອບຫນຶ່ງ.

ສາດສະດາຈານ theology ມະຫາວິທະຍາໄລ Duke Jeremy Begbie ປຽບທຽບຄວາມແຕກຕ່າງແລະຄວາມສາມັກຄີຂອງ Trinity ຂອງພຣະເຈົ້າກັບ chord ພື້ນຖານໃນ piano. ມັນປະກອບດ້ວຍສາມໂຕນທີ່ແຕກຕ່າງກັນຫຼິ້ນພ້ອມກັນເພື່ອສ້າງເປັນສຽງທີ່ເປັນເອກະພາບ. ພວກເຮົາມີພຣະບິດາ (ບັນທຶກຫນຶ່ງ), ພຣະບຸດ (ບັນທຶກທີສອງ), ແລະພຣະວິນຍານບໍລິສຸດ (ບັນທຶກທີສາມ). ພວກ​ເຂົາ​ເຈົ້າ​ສຽງ​ເຂົ້າ​ກັນ​ໃນ​ສຽງ​ທີ່​ເປັນ​ເອ​ກະ​ພາບ​. ສາມບັນທຶກແມ່ນ intertwined ໃນວິທີການທີ່ເຂົາເຈົ້າສ້າງສຽງທີ່ສວຍງາມແລະປະສົມກົມກຽວ, chord ເປັນ. ແນ່ນອນວ່າການປຽບທຽບເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນມີຂໍ້ບົກພ່ອງ. ພຣະບິດາ, ພຣະບຸດ ແລະ ພຣະວິນຍານບໍລິສຸດບໍ່ແມ່ນພາກສ່ວນຂອງພຣະເຈົ້າ; ແຕ່ລະຄົນແມ່ນພຣະເຈົ້າ.

Ist die Lehre von der Trinität biblisch? Das Wort Dreieinigkeit ist in der Bibel nicht zu finden. Das bedeutet nicht, dass Vater, Sohn und der Heilige Geist nicht in der Heiligen Schrift zu finden sind. Sehen wir uns ein Beispiel von Paulus an: «Es ist die Botschaft von Jesus, seinem Sohn. Er ist als Mensch geboren worden und gehört der Herkunft nach in das Geschlecht Davids. Jesus Christus, unser Herr, wurde als Sohn Gottes bestätigt, indem Gott ihn mit grosser Macht durch den Heiligen Geist von den Toten auferweckte» (Römer 1,3-4 ພຣະຄໍາພີຊີວິດໃຫມ່).

ເຈົ້າໄດ້ຄົ້ນພົບພຣະບິດາ, ພຣະບຸດ ແລະ ພຣະວິນຍານບໍລິສຸດບໍ? ເຮົາ​ຍັງ​ສາມາດ​ເຫັນ​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ຂອງ​ພະເຈົ້າ​ອົງ​ສາມ​ໃນ​ພຣະ​ຄຳ​ພີ​ດັ່ງ​ຕໍ່​ໄປ​ນີ້: “ຕາມ​ການ​ຊົງ​ໂຜດ​ປະທານ​ຂອງ​ພຣະ​ຜູ້​ເປັນ​ພໍ່, ໂດຍ​ການ​ເຮັດ​ໃຫ້​ພຣະ​ວິນ​ຍານ​ບໍລິສຸດ​ແກ່​ການ​ເຊື່ອ​ຟັງ ແລະ​ການ​ປະ​ທັບ​ຂອງ​ພຣະ​ໂລ​ຫິດ​ຂອງ​ພຣະ​ເຢຊູ​ຄຣິດ” (1. Petrus 1,2).

Wir sehen die Dreieinigkeit bei der Taufe Jesu: «Es begab sich, als alles Volk sich taufen liess und Jesus auch getauft worden war und betete, da tat sich der Himmel auf, und der Heilige Geist fuhr hernieder auf ihn in leiblicher Gestalt wie eine Taube, und eine Stimme kam aus dem Himmel: Du bist mein lieber Sohn, an dir habe ich Wohlgefallen» (Lukas 3,21-ຫນຶ່ງ).

Gott der Vater sprach vom Himmel, Gott der Sohn wurde getauft und Gott der Heilige Geist stieg wie eine Taube auf Jesus herab. Alle drei Personen der Dreieinigkeit sind anwesend während Jesus auf dieser Erde lebte. Lassen Sie mich noch eine Passage aus dem Matthäus-Evangelium wiedergeben: «Darum gehet hin und lehret alle Völker: Taufet sie auf den Namen des Vaters und des Sohnes und des Heiligen Geistes» (Matthäus 28,19). ພຣະ​ບິ​ດາ​ຂອງ​ພວກ​ເຮົາ, ພຣະ​ຜູ້​ເປັນ​ເຈົ້າ, ໄດ້​ສົ່ງ​ພຣະ​ບຸດ​ຂອງ​ພຣະ​ອົງ​ເພື່ອ​ໃຫ້​ພວກ​ເຮົາ​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ກັບ​ພຣະ​ອົງ, ແລະ​ວຽກ​ງານ​ທີ່​ບໍ​ລິ​ສຸດ​ນີ້​ຍັງ​ສືບ​ຕໍ່​ໂດຍ​ຜ່ານ​ອໍາ​ນາດ​ຂອງ​ພຣະ​ວິນ​ຍານ​ບໍ​ລິ​ສຸດ.

Ein unendlicher Gott kann nicht durch endliche Beispiele vollkommen beschrieben werden. Anstatt sich auf die Trinität zu konzentrieren, versuchen Sie, sich auf die Tatsache der Grösse Gottes und sein unendlich höheres Wesen als wir es sind, zu konzentrieren. «O welch eine Tiefe des Reichtums, beides, der Weisheit und der Erkenntnis Gottes! Wie unbegreiflich sind seine Gerichte und unerforschlich seine Wege! Denn wer hat des Herrn Sinn erkannt, oder wer ist sein Ratgeber gewesen?» (Römer 11,33-ຫນຶ່ງ).

ໃນຄໍາສັບຕ່າງໆອື່ນໆ, ດັ່ງທີ່ Martin Luther ເຮັດໃຫ້ມັນ: "ມັນເປັນການດີກວ່າທີ່ຈະນະມັດສະການຄວາມລຶກລັບຂອງ Trinity ກ່ວາທີ່ຈະພັນລະນາມັນ!"

ໂດຍ Joseph Tkach